Aplicatii la siruri de caractere





1. Rulati, discutati primul exemplu din Siruri - Note de curs.
Adaugati prelucrarile pentru ca programul sa mai afiseze:
- cuvintele in ordine alfabetica - se va modifica functia de ordonare a unui tablou de intregi
- cuvantul ce contine numarul maxim de vocale, respectiv consoane
- cuvintele ce sunt reprezentarea unor numere intregi sau reale
- cuvintele inversate
- cuvintele care sunt palindroame - un palindrom este un cuvant identic cu inversatul sau.

2. Rulati, discutati al doilea exemplu din Siruri - Note de curs.
Sa se modifice programul astfel incat s1 sa fie un text de mai multe randuri.
Indicatie: s1 si rezultat vor fi tablouri de siruri ( tablouri bidimensionale de caractere ), prelucrarea fiecarui sir din s1 va fi prelucrarea lui s1 din varianta initiala.

3. Pornind de la un sir citit de la tastatura, sa se construiasca si sa se tipareasca:

4. Sa se citeasca si sa se tipareasca o matrice de siruri. Sa se gaseasca sirul care are numarul maxim de consoane din matrice.