Programare (facultativă)

(versiune anterioara, martie-aprilie 2010)

Material de lectură

(de citit înainte de întâlniri) vezi și pagina de curs pentru anul I, 2009/2010
  1. Introducere. Funcții, operatorul condițional. Note de curs și folii
  2. Recursivitate. Note de curs și folii
  3. Recursivitate (cont.). Citirea caracterelor. Note de curs și folii
  4. Recunoaștere de texte (Gabriel Erzse)
  5. Decizia. Atribuirea. Iterația
  6. Reprezentare internă. Operatori pe biți
  7. Tablouri
  8. Aplicații grafice cu SDL: Tetris (Gabriel Erzse). Exemple de cod
  9. Aplicații grafice cu SDL: Tetris (continuare) (Gabriel Erzse). Cod

Teme

  1. Planificarea sarcinilor
  2. Scrieți funcții recursive pentru calculul lui sin(x) și cos(x) cu o precizie dată, după dezvoltarea în serie Taylor.
  3. Completați programul de evaluare a unei expresii, acceptând spațiile, și tratând eroarea când nu se citește un număr.
  4. Prelucrari de texte, arbori, expresii boolene
  5. Operatori pe biți

Probleme discutate

  1. Desenarea unui fractal
  2. Conversia în formă normală conjunctivă
    Evaluarea unei expresii boolene
  3. Evaluarea unei expresii aritmetice numerice
  4. Filtrarea de etichete HTML (varianta 1, varianta 2), numararea de cuvinte
  5. Tipărirea biților unui număr, suma cu operatori pe biți.

Resurse

Limbajul C

Limbajul ML

Marius Minea
Last modified: Wed Oct 13 15:30:00 EET 2010