Programare (facultativă)

(versiune anterioara, martie-aprilie 2010)

Material de lectură

(de citit înainte de întâlniri) vezi şi pagina de curs pentru anul I, 2009/2010
  1. Introducere. Funcţii, operatorul condiţional. Note de curs şi folii
  2. Recursivitate. Note de curs şi folii
  3. Recursivitate (cont.). Citirea caracterelor. Note de curs şi folii
  4. Recunoaştere de texte (Gabriel Erzse)
  5. Decizia. Atribuirea. Iteraţia
  6. Reprezentare internă. Operatori pe biţi
  7. Tablouri
  8. Aplicaţii grafice cu SDL: Tetris (Gabriel Erzse). Exemple de cod
  9. Aplicaţii grafice cu SDL: Tetris (continuare) (Gabriel Erzse). Cod

Teme

  1. Planificarea sarcinilor
  2. Scrieţi funcţii recursive pentru calculul lui sin(x) şi cos(x) cu o precizie dată, după dezvoltarea în serie Taylor.
  3. Completaţi programul de evaluare a unei expresii, acceptând spaţiile, şi tratând eroarea când nu se citeşte un număr.
  4. Prelucrari de texte, arbori, expresii boolene
  5. Operatori pe biţi

Probleme discutate

  1. Desenarea unui fractal
  2. Conversia în formă normală conjunctivă
    Evaluarea unei expresii boolene
  3. Evaluarea unei expresii aritmetice numerice
  4. Filtrarea de etichete HTML (varianta 1, varianta 2), numararea de cuvinte
  5. Tipărirea biţilor unui număr, suma cu operatori pe biţi.

Resurse

Limbajul C

Limbajul ML

Marius Minea
Last modified: Wed Oct 13 15:30:00 EET 2010